Başkan Oktay, Baba Olan Muhtarın Sevincine Ortak Oldu
Marmaris Belediyesi'nin 2021 yılında başladığı 'Hoş Geldin Bebek' uygulamasında bugüne kadar yeni bebek sevinci yaşayan 232 aile ziyaret edildi. Yeni bebekleri olan Sarıana Mahallesi Muhtarı'nın evine yapılan ziyarete Belediye Başkanı Mehmet Oktay da katıldı.
Hoş Geldin Bebek projesinde de ekiplerimiz bugüne kadar 232 ailemize misafir oldu. Bu proje ile minik Marmarislilere “dünyamıza hoş geldiniz” diyor; ailelerin sevincini paylaşarak küçük hediyelerden verdi. Yeni doğan bebeklerimizin vatana, millete ve ailesine hayırlı bir evlat olmalarını temenni ediyor, uzun ve mutlu bir ömür diliyorum” diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı