Başkan Köksal Aras: MEGEM Yenilenerek Üniversite Gençliğine Açılıyor
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, Mart Ayı Meclis Toplantısı'nda yaptığı konuşmada, şehir–üniversite entegrasyonu çerçevesinde Kötekli'de bulunan Menteşe Belediyesi Gençlik Merkezi'nin (MEGEM), üniversite gençliğinden gelen talep ve öneriler doğrultusunda yenileneceğini açıkladı.
“Öğrencilerin Görüşlerini Aldık”
Konuşmasında, gençlerin görüş ve önerilerini esas alan katılımcı bir anlayışla MEGEM’i daha işlevsel ve dinamik bir yapıya kavuşturacaklarını vurgulayan Başkan Köksal Aras, şunları söyledi: “Kötekli Mahallemizde bulunan MEGEM’i yeniliyoruz. Burası, Kötekli Mahallemizde ilkokulun yanında, muhtarlık binasının da içinde yer aldığı dört katlı büyük bir yapı. Gençlerimizin enerjisi ve fikirleriyle şekillenen MEGEM 2.0 projemiz için Büyükşehir Belediyemizle birlikte kapsamlı bir yenileme çalışmasına başlıyoruz. Tadilat sürecine geçmeden önce gençlerimizle bir araya geldik, onların görüş ve önerilerini dinledik. Biz de burada yapmayı planladığımız çalışmaları gençlerimize anlattık, projeyi çok beğendiler. Müzik odası talepleri oldu, bunun için de gerekli çalışmaları yürütüyoruz. MEGEM’in mimarisi, teknolojik donanımı ve yepyeni çehresiyle gençlerimizin çekim merkezi haline gelmesi amacıyla yürüttüğümüz bu dönüşümde, merkezimizi ‘sosyal bir yaşam alanı’ olarak yeni işleviyle hizmete açacağız.”
-
menteşe belediyesi megem
-
gonca köksal aras açıklama
-
kötekli gençlik merkezi
-
üniversite gençliği proje
-
şehir üniversite entegrasyonu
Bakmadan Geçme