Başkan Karaca, Zabıta Personeliyle Kahvaltıda Bir Araya Geldi
Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, her yıl 1-7 Eylül tarihleri arasında kutlanan Zabıta Haftası münasebetiyle, Zabıta Müdürü Sadık Bağlan'ın ev sahipliğinde, zabıta personeliyle, belediyenin Çatalarık Sosyal Tesisleri'ndeki kahvaltıda bir araya geldi.
Zabıta personeline hitaben kısa bir konuşma yapan Başkan Karaca özetle şunları söyledi:
“Bugün burada Zabıta Haftası vesilesiyle, ilgili birim amirlerimiz, Fethiye ve Büyükşehir Belediyesinin ilgili personeli ve başkan yardımcılarımızla kahvaltıda bir araya geldik.
Göreve başladığımız ilk günden bu yana, Fethiye’nin 41 mahallesinde, bize oy versin veya vermesin tüm yurttaşlara ve esnafa eşit biçimde hizmet ediyoruz.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı