Başkan Hırçın: 'Fethiyespor'un Güzel Bir Stada İhtiyacı Var'
Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 30. hafta karşılaşmasında Fethiyespor'un sahasında Bursaspor ile 1-1 berabere kaldığı maçın ardından Fethiyespor Taraftarlar Derneği Başkanı Özkan Hırçın açıklamalarda bulundu.
Stadyum konusuna da değinen Hırçın, protokolde yer alan milletvekili ile görüştüğünü aktararak, “Protokoldeki milletvekilimize de stadın sorunlarını aktardım. ‘Söz veriyoruz, 1 yıl içerisinde stadınıza kavuşacaksınız’ dedi. İnşallah olur. Bizim stada ihtiyacımız var. Fethiyespor’un güzel bir stada ihtiyacı var” şeklinde konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti