Başkan Aras Yurt Dışından Hibelerle Döndü
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın diplomatik temasları ve iş birliği çalışmaları ile Büyükşehir Belediyesi yaklaşık 100 Milyon TL değerinde hibeyi Muğla'ya kazandırıyor.
Başkan Aras: “Uluslararası Temaslarımız Sonuç Vermeye Başladı”
Başkan Aras, yürütülen projelerle yapılan çalışmalardan sonuç almaya başladıklarını belirtip Avrupa Birliği’nden kültürel etkinlikler için 343 bin TL hibe aldıklarını söyledi. Avrupa Birliği, Japonya Büyükelçiliği gibi prestijli kurumların desteklediği projelerle toplam 100 milyon TL hibe alınmasının hedeflendiğini vurgulayan Başkan Aras, bu projelerin kültürel etkinliklerin desteklenmesi, iklim krizine yönelik çözüm önerileri, dezavantajlı bireyler için destek paketleri içerdiğini kaydetti.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret