Başkan Aras, yoğun yağışlar sonrası tüm ekipleri sahaya sevk etti
Muğla Büyükşehir Belediyesi, il genelinde etkili olan aşırı yağışlar nedeniyle gece boyunca sahada görev yaparak gerekli müdahaleleri gerçekleştirdi. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın talimatıyla ekipler teyakkuz halinde çalışırken, Genel Sekreter Tayfun Yılmaz ekiplerin sevk ve idaresini sahadan koordine etti.
Büyükşehir Belediyesi ekipleri, yağışlar nedeniyle ev ve iş yerlerinde meydana gelen su baskınlarına hızla müdahale ederken, dere yataklarında yaşanan taşkınların etkilerini azaltmak için eş zamanlı çalışmalar yürüttü. Karayollarında ve şehir içi ulaşım ağında oluşan bozulmaların giderilmesi amacıyla sahada yoğun mesai harcayan ekipler, ulaşımın aksamaması için gerekli tüm tedbirleri alarak çalışmalarını aralıksız sürdürdü.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı