Başkan Aras'tan Depremzedelere Moral ve Destek Ziyareti
Muğla Büyükşehir Belediyesi, 6 Şubat depremlerinin ikinci yıldönümünde afetzedeleri unutmadı. Bölgeye giden belediye ekipleri, dayanışma amacıyla, çocuklar için oyun etkinlikleri, hediye dağıtımı ve mevlit yemeği düzenleyerek depremzedelere destek oldu.
“Dayanışma Çalışmalarımız Devam Edecek”
Başkan Aras, ziyareti sırasında depremzedelerle bir araya gelerek onların taleplerini dinledi ve yerinde incelemelerde bulundu. Konteyner kentte barınma, gıda ve sağlık hizmetlerinin sürdüğünü belirten Aras, “Afetin ilk gününden bu yana bölgeyle dayanışmamızı sürdürüyoruz. Buradaki vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını karşılamak için çalışmalarımıza devam edeceğiz.” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor