Başkan Aras'tan 1 Mayıs İşçi Bayramı Mesajı
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras 1 Mayıs İşçi Bayramı, Emek ve Dayanışma Günü için kutlama mesajı yayımladı.
“Ekonomik Krizin Faturasını Yine Emekçi Ödüyor”
Bugün ülkemizde derinleşen ekonomik krizin faturasını yine emekçilerin ödediğini söyleyen Başkan Aras; “Alım gücü düşüyor, enflasyon artıyor. Zaten karşılığı ödenmeyen emek, her geçen gün daha da değersizleştiriliyor. Milyonlarca emekçi açlık sınırının altındaki ücretlerle geçinmeye çalışıyor. Bu sefalet ücretlerinin neden olduğu Yoksulluk Pandemisi, öğrenciyi, kadını, emekliyi ve emekçiyi sosyal hayattan uzaklaştırıyor. Ancak emekçiler, ofiste, atölyede, fabrikada ve tarlada insanca bir düzen için seslerini yükseltiyor.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül