Başkan Aras, site yöneticileri ile bir araya geldi
Bodrum Belediye Başkanı Ahmet Aras, Türkbükü Mahallesi Hekimköy Sitesi'nde yöneticilerle ile bir araya geldi. Başkan Aras, bölge ile ilgili istek ve şikayetleri değerlendirmek üzere site yöneticileri ile Hekimköy Sitesi'nde yapılan toplantıda buluştu.
Mevcut kaynakların geçen yıla oranla yüzde yetmiş azaldığını da sözlerine ekleyen Başkan Aras su tasarrufu önerilerinde bulunarak, “Tüketim son dönemde üç katına çıktı. Bodrum’da şu an 28 bin havuz bulunuyor ve bu orana bakıldığında ciddi bir su sarfiyatının gerçekleştiğini görüyoruz. Vatandaşlarımızın havuzlarını kışın boşaltmamasını istiyoruz” diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü