Başkan Aras öğrenci ve öğretmenlerin ihtiyaçlarını dinledi
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının başlamasıyla birlikte Menteşe'deki okullara ziyaretler gerçekleştirdi. Öğrencilerle sohbet eden Aras, suluk hediye etti, öğretmenlerin taleplerini dinledi.
Hem hayırlı olsun dileklerimizi iletiyoruz hem de ihtiyaçlarını bizzat dinlemek için buradayız. Çocuklarımıza çok kullanımlı suluklar hediye ediyoruz. Geçtiğimiz yıl başlattığımız projeyle bazı okullarımıza sebiller yerleştirdik. Amacımız pet şişe kullanımını bitirmek, plastik kullanımını azaltmak ve çocuklarımızı su alma masrafından kurtarmak. Bu kapsamda hem sebil hem de suluk desteğimiz devam edecek"
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor