Başkan Aras 'Masmavi Denizlerimizin Temiz Kalması İçin Çalışıyoruz'
Muğla Büyükşehir Belediyesi 8 adet atık alım teknesiyle Muğla'nın deniz ve koylarında seyreden tekne ve yatlardan 2024 yılı içinde 7 milyon litre pis su topladı.
Denizlerin daha temiz kalması için çalışmalarını sürdüren Büyükşehir Belediyesi 1 Ocak 2024 tarihinden bugüne kadar teknelerden 7 Milyon 10 bin litre pis su topladı. Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras “Masmavi denizlerimizin temiz kalması için çalışıyoruz. Sadece bugün için değil, gelecek nesiller için de denizlerimizi ve doğamızı korumalıyız” dedi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret