Başkan Aras, 'Kalbimiz Deprem Bölgesinde'
Muğla Büyükşehir Belediyesi deprem bölgesine ulaşım hizmetlerinde kullanılmak üzere 3 otobüs hibe etti. Malatya'nın Arapgir ve Yazıhan ilçelerine hibe edilen araçlar yapılan teslim töreni ile yerine ulaştı.
Başkan Aras, “Deprem Bölgelerinde Hemen Çalışmalara Başladık”
Araç tesliminde konuşma yapan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras “Bugün felaketin ikinci yıl dönümünde sizlerle birlikte olabilme şansı yakalamak çok değerli. Vekilim Veli Ağbaba’ya davetlerinden dolayı teşekkür ederim. 2 yıl önce 6 Şubat depremini duyduğumuz anda Malatya’daki yıkım daha duyulmamıştı. Hemen biz Hatay’a koştuk ve Hatay’da daha ikinci gün çorbamızı kaynattık.” dedi.
-
muğla haberleri
-
6 şubat depremi
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı