Başkan Aras Kadın Çalışanları ile Bir Araya Geldi
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü'nde kadın personelleri ile bir araya geldi.
Başkan Aras; “Cesurca hareket ederek toplumsal şiddeti hep birlikte bitirebiliriz.”
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü kapsamında; Zabıta, İtfaiye, Ulaşım, Güvenlik, çevre, park bahçe birimlerinde çalışan kadın personelleri ile bir araya geldi. Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, personel buluşmasında son yıllarda kadınlara yönelik şiddet olaylarında büyük artış olduğunu; bu sorunun çözümü için herkese büyük vazife düştüğünü belirtti.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret