Başkan Aras: 'Ata mirası kurumlarımıza sahip çıkmamız gerekir'
Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Yeşilay'ın ortaklaşa düzenlediği iftar yemeği programı gerçekleştirildi.
Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Yeşilay, 1-7 Mart Yeşilay Haftası kapsamında gençlerle iftar programında bir araya geldi. Menteşe’de Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi’nde düzenlenen programa Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal, Menteşe Müftüsü Dr. Ertuğrul Akın, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Muğla İl Başkanı Şenol Şengür ve Yeşilay gönüllüleri katıldı. Programın sonunda Yeşilay Cemiyeti Muğla İl Başkanı Şenol Şengür, bağımlılıkla mücadeleye verdiği desteklerden dolayı Başkan Aras’a plaket takdim etti.
-
muğla yeşilay haftası
-
bağımlılıkla mücadele
-
gençlerle iftar programı
-
ahmet aras açıklama
-
yeşilay muğla etkinliği
Bakmadan Geçme