Başkan Aras 36. The Bodrum Cup Yelken Yarışları'na Katıldı
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras 36. The Bodrum Cup Yelken Yarışları'nın ilk gününe katıldı.
Deniz tutkunlarının yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, “Denize En Çok Mavi Yakışır” sloganıyla Bodrum Belediyesi tarafından Kissebükü’nde deniz dibi temizliği yapılacak. Bu yılki yarışların rotası Bodrum-Karaada, Bodrum-Akyarlar Radisson Collection etabı, Bodrum-Çökertme etabı ve Çökertme-Kissebükü etabı olacak. Yarışların yanı sıra konserler, söyleşiler ve çeşitli atölye etkinlikler de düzenlenecek. Ayrıca, deniz sevdalısı iki Bodrum aşığı olan Sadun Boro ve Kaptan Arif Yılmaz adına denize çelenk bırakıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi