- Haberler
- Kültür Sanat
- Başkan Akdenizli 'Yörük Kültürünü Gelecek Nesillere Aktaracağız'
Başkan Akdenizli 'Yörük Kültürünü Gelecek Nesillere Aktaracağız'
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, 'Antalya'da yaşayan Seydikemer ve Fethiye'liler Derneği' tarafından organize edilen bir televizyon programına katılarak, 'Yörük kültürünü hep birlikte gelecek nesillere aktarmak için elimizden geleni yapacağız' dedi.
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Kanal 15 ekranlarında her hafta Çarşamba günleri yayınlanan “Özlem Şahin İle Akdeniz’in Sesi” isimli televizyon programına konuk oldu. Antalya’da yaşayan Seydikemer ve Fethiye’liler Derneğinin daveti üzerine programa katılan Başkan Akdenizli’ye, Seydikemer ve Fethiye ilçelerindeki yörük derneklerinin temsilcileri de eşlik etti.
-
seydikemer haberleri
-
başkan akdenizli
-
seydikemer
-
fethiyeliler derneği
-
antalya
-
televizyon prıgramı
-
yörük kültürü
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı