- Haberler
- Kültür Sanat
- Başkan Akdenizli 'Yörük Kültürünü Gelecek Nesillere Aktaracağız'
Başkan Akdenizli 'Yörük Kültürünü Gelecek Nesillere Aktaracağız'
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, 'Antalya'da yaşayan Seydikemer ve Fethiye'liler Derneği' tarafından organize edilen bir televizyon programına katılarak, 'Yörük kültürünü hep birlikte gelecek nesillere aktarmak için elimizden geleni yapacağız' dedi.
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Kanal 15 ekranlarında her hafta Çarşamba günleri yayınlanan “Özlem Şahin İle Akdeniz’in Sesi” isimli televizyon programına konuk oldu. Antalya’da yaşayan Seydikemer ve Fethiye’liler Derneğinin daveti üzerine programa katılan Başkan Akdenizli’ye, Seydikemer ve Fethiye ilçelerindeki yörük derneklerinin temsilcileri de eşlik etti.
-
seydikemer haberleri
-
başkan akdenizli
-
seydikemer
-
fethiyeliler derneği
-
antalya
-
televizyon prıgramı
-
yörük kültürü
Bakmadan Geçme
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi