Başkan Akdenizli, Yılın Son Akşamı Görev Başındaki Personeli Ziyaret Etti
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, yeni yıl dolayısıyla görev başındaki emniyet, jandarma ve sağlık ekiplerini ziyaret etti.
Herkesin yeni yılını kutlayan Başkan Akdenizli; “2023 yılında büyük bir deprem yaşadık. İnşallah 2024 yılı bu tür afetlerin yaşanmadığı, sağlıklı, huzur dolu bir yıl olur. Yeni yıla gireceğimiz saatlerde emniyet, jandarma, itfaiye, sağlık ekipleri ve Belediyemiz Zabıta ekipleri görevlerini büyük bir özveriyle yerine getiriyorlar. Allah onlardan razı olsun. Bu vesileyle aziz milletimizin ve hemşehrilerimin yeni yılını kutluyor; bütün dünyaya sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor