- Haberler
- Turizm
- Başkan Akdenizli: 'Seydikemer, Muğla'nın tüm güzelliklerini bünyesinde barındırıyor'
Başkan Akdenizli: 'Seydikemer, Muğla'nın tüm güzelliklerini bünyesinde barındırıyor'
Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli, EMITT Turizm Fuarı'nda yaptığı açıklamada Seydikemer'in doğal ve tarihi zenginliklerine dikkat çekerek, ilçenin Türkiye'ye ve dünyaya tanıtımı için fuarda yer aldıklarını söyledi.
Konuşmasında 6 Şubat depremlerinin yıldönümüne de değinen Akdenizli, “Bugün 5 Şubat. Yarın, ülkemizin yaşadığı büyük felaketin yıl dönümü. Hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum. Yakın zamanda Kumluova Mahallemizde seralarda yaşanan afette de devletimizle el ele yaralarımızı sarmaya devam ediyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret