- Haberler
- Turizm
- Başkan Akdenizli: 'Seydikemer, Muğla'nın tüm güzelliklerini bünyesinde barındırıyor'
Başkan Akdenizli: 'Seydikemer, Muğla'nın tüm güzelliklerini bünyesinde barındırıyor'
Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli, EMITT Turizm Fuarı'nda yaptığı açıklamada Seydikemer'in doğal ve tarihi zenginliklerine dikkat çekerek, ilçenin Türkiye'ye ve dünyaya tanıtımı için fuarda yer aldıklarını söyledi.
Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli, FRT Mikrofonlarına yaptığı açıklamada EMITT Turizm Fuarı’nın yeni alanında düzenlenmesinin doğru bir karar olduğunu belirterek, yoğun katılımın bunun en büyük göstergesi olduğunu ifade etti. Fuar alanının merkeze yakın olmasının ilgiyi artırdığını dile getiren Başkan Akdenizli, “Öncelikle fuar alanının buraya alınmasını çok doğru buluyorum. Katılım oldukça yoğun. Merkeze yakın olması fuara olan ilgiyi ciddi anlamda artırmış durumda” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları