Başkan Akdenizli Sağanak Yağış Sonrası Sahadaydı: 'Ekiplerimiz 24 Saat Teyakkuzda'
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, ilçede etkili olan sağanak yağışın ardından altyapı durumunu yerinde inceledi. 12 saat içerisinde metrekareye yaklaşık 91 kilogram yağmurun düştüğü Seydikemer'de, bazı mahallelerde yaşanan olumsuzluklara karşı hızlıca harekete geçen belediye ekipleri, çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
“Seydikemer’e Yakışır Altyapı İçin Çalışıyoruz”
Başkan Akdenizli, açıklamasının devamında şu ifadeleri kullandı:
“Seydikemer’imizi her yönüyle geleceğe hazırlıyoruz. Altyapı, sadece bir hizmet değil; aynı zamanda güvenli bir yaşamın teminatıdır. Bu anlayışla hareket ediyor, her yağışta, her doğal olayda vatandaşlarımızın yanında olmayı sürdürüyoruz. Hedefimiz, Seydikemer’i dayanıklı, dirençli ve modern bir şehir kimliğine kavuşturmak.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret