Başkan Akdenizli: 'Ramazan Birlik ve Dayanışmanın En Güzel Zamanıdır'
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla düzenlenen mahalle iftar programları kapsamında iftarını Kadıköy Mahallesi'nde yaklaşık 2 bin vatandaşla birlikte açtı.
Kadıköy’lü hemşehrileri ve akrabaları ile bir arada olmaktan dolayı çok mutlu olduğunu kaydeden Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan ayının manevi atmosferine vurgu yaparak:“Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu ise cehennemden kurtuluş olan Ramazan ayı, paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel örneğidir. Biz de belediye olarak mahallelerimizde bu manevi atmosferi yaşatmaya devam ediyoruz. Bugün burada sadece oruçlarımızı değil, gönüllerimizi de birleştiriyoruz. Bu akşam burada toplanarak yalnızca bir iftar yemeğini paylaşmıyoruz; aynı zamanda şehrimizin, mahallemizin ve komşularımızın daha güçlü bağlarla birbirine kenetlenmesine vesile oluyoruz” diye konuştu.
Bakmadan Geçme