Başkan Akdenizli: 'Ramazan Birlik ve Dayanışmanın En Güzel Zamanıdır'
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla düzenlenen mahalle iftar programları kapsamında iftarını Kadıköy Mahallesi'nde yaklaşık 2 bin vatandaşla birlikte açtı.
Seydikemer Belediyesi tarafından Ramazan ayı boyunca düzenlenen iftar programlarının üçüncüsü Kadıköy Mahallesi Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirildi. Yoğun katılımla gerçekleşen programa Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli’nin yanı sıra başkan yardımcıları Mustafa Karakuş, Mustafa Tanır ve Muharrem Gökcen, AK Parti Seydikemer İlçe Başkanı Ali Büklü, belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor