Başkan Akdenizli, Muhtarlar ve STK'lar İle İftarda Buluştu
Seydikemer Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı Seydikemer Belediye Başkan Adayı B. Önder Akdenizli, mahalle muhtarları ile Sivil Toplum Kuruluşu Temsilcilerine iftar verdi.
Akdenizli; “31 Mart’ta yerel seçimler var. Aday olan tüm muhtarlarımıza başarılar diliyorum. Aday olmayan muhtarlarımıza da teşekkür ediyorum. 31 Mart’ta tekrar göreve gelirsek, sizlerle birlikte ilçemize önümüzdeki 5 yılda çok daha güzel hizmetler yapacağımıza inanıyor ve bunun sözünü şimdiden sizlere veriyorum. 31 Mart Yerel Seçimlerin, ilçemize, Muğla’mıza ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ediyorum” diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı