Başkan Akdenizli, Kadın Personeliyle İftarda Buluştu
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında iftarını belediyede görev yapan kadın personellerle birlikte açtı.
Akdenizli, yerel yönetimler olarak kadınların sosyal hayata daha fazla katılım sağlaması için projeler üretmeye devam edeceklerini belirterek, “Sizler sadece belediyemizin çalışanları değil; aynı zamanda bu şehrin vicdanı, emeği ve zarafetisiniz. Bir şehri güzelleştiren sadece yolları, parkları, binaları değildir; o şehirde yaşayan insanların kalbi ve emeğidir. Sizlerin emeği de bu şehre değer katıyor. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyor, sizlerle aynı çatı altında çalışmaktan mutluluk ve onur duyuyorum” diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül