Başkan Akdenizli, Kadın Personeliyle İftarda Buluştu
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında iftarını belediyede görev yapan kadın personellerle birlikte açtı.
İftar programında konuşan Başkan Akdenizli, Ramazan ayının manevi atmosferi ile 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nün aynı sofrada buluşmasının anlamlı olduğunu belirterek, “Bugün çok anlamlı iki güzelliği aynı sofrada yaşıyoruz. Bir yanda gönüllerimizi arındıran, paylaşmayı ve kardeşliği hatırlatan mübarek Ramazan ayı, diğer yanda hayatımıza anlam katan kadınlarımızın günü olan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü. Ramazan bize merhameti, sabrı, dayanışmayı ve gönül zenginliğini hatırlatır. Aslında bu değerlerin çoğunu biz ilk olarak bir kadından öğreniriz; bir annenin şefkatinden, bir eşin sabrından, bir kız evladın sevgisinden” ifadelerinde bulundu.
Bakmadan Geçme