Başkan Akdenizli, Kadın Personelin Anneler Günü'nü Kutladı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Anneler Günü dolayısıyla Seydikemer Belediyesi'nde görev yapan kadın personellerle kahvaltı programında bir araya geldi. Belen Mahallesi'nde bulunan Teras Restoran'da düzenlenen programa Başkan Akdenizli'nin eşi Sema Akdenizli de katıldı.
Belediyemizin her biriminde alın teriyle çalışan kadın personelimizin emeği, ilçemizin gelişmesinde ve vatandaşlarımızın huzurunda çok kıymetli bir yere sahiptir. Sizlerin gayretiyle Seydikemer daha güzel, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir ilçe olmaya devam ediyor. Bunun için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.”
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret