Başkan Akdenizli İftarını Muhtarlarla Yaptı
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla mahalle muhtarları ile birlikte iftar yemeğinde bir araya geldi. Düzenlenen etkinlikte, belediye başkanı muhtarlara hitap ederek, Ramazan'ın paylaşma ve dayanışma ruhunu pekiştiren bu tür buluşmaların önemine vurgu yaptı.
İftara katılan muhtarlar, mahallelerindeki sorunlar ve ihtiyaçlar hakkında başkanla fikir alışverişinde bulundu. Seydikemer Belediye Başkanı Akdenizli ise, bu tür toplantıların yerel yönetim ile halk arasında güçlü bir iletişim köprüsü kurduğunu belirterek, vatandaşların taleplerinin daha hızlı bir şekilde çözülmesi için birlikte çalışacaklarını ifade etti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor