Başkan Akdenizli İftarını Belediye Personeliyle Açtı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, iftarını 'mesai arkadaşlarım' olarak nitelendirdiği belediye personeli ile birlikte açtı. Tufanlar Düğün ve Toplantı Salonu'nda düzenlenen iftar programı, samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşti.
Bu vesileyle içinde bulunduğumuz mübarek Ramazan ayının hepimize sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyor, şimdiden mübarek Kadir Gecenizi ve Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum” dedi. Dualarla açılan iftar programı, yapılan sohbetler ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
-
seydikemer belediyesi personel iftarı
-
başkan önder akdenizli iftar
-
seydikemer belediye çalışanları buluşma
-
ramazan ayı belediye iftar programı
-
seydikemer belediyesi etkinlik
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı