Başkan Akdenizli İftarını Belediye Personeli ile Yaptı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan Ayı dolayısıyla görevinin ikinci yıl dönümünde Belediye Personeli ve aileleri ile iftar programından bir araya geldi. Birlik ve beraberlik vurgusu yapan Akdenizli iftar programında yaptığı konuşmada 'Önümüzdeki 4 yıl sürecinde de sizlerle birlikte bu şehrin mimarı olmaktan inanın mutlu olacağım' dedi.
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli , iftar öncesi yaptığı konuşmada, Ramazan ayının birlik, beraberlik ve paylaşma duygusunu pekiştirdiğini belirterek, "Bugün burada, belediyemizin değerli çalışanlarıyla birlikte bu mübarek akşamda bir araya gelmekten büyük mutluluk duyuyorum. Birlikte çalışmak, birlikte vakit geçirmek, toplumu daha iyiye taşımak adına önemlidir. Bu güzel ayda, hem çalışanlarımızla hem de halkımızla dayanışma içinde olmak çok kıymetli" dedi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret