Başkan Akdenizli, Gazetecilerle Buluştu
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla basın mensuplarıyla bir araya geldi.
Seydikemer’imizin gelişmesi ve kalkınmasına dönük yürüttüğümüz tüm projelerimizin halkımıza tanıtımında değerli basın mensubu arkadaşlarımızın katkısı büyüktür. Olumlu eleştirilerinin yanı sıra eksik gördükleri konular hakkında da siz değerli gazeteci arkadaşlarımızın yorumları bizler için her zaman önemsenecek değerli fikirler olarak yer almıştır” dedi.
Başkan Akdenizli, programın sonunda basın çalışanlarına hediye takdiminde bulundu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı