• Haberler
  • Güncel
  • Başkan Akdenizli: 'Emek, Toplumun En Büyük Gücüdür'

Başkan Akdenizli: 'Emek, Toplumun En Büyük Gücüdür'

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Akdenizli, emeğin ve alın terinin toplumların kalkınmasındaki en temel unsur olduğunu vurgulayarak, tüm işçilerin bayramını kutladı.

Başkan Akdenizli: 'Emek, Toplumun En Büyük Gücüdür'
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!