Başkan Akdenizli' den Yeni Eğitim Öğretim Yılı Mesajı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın başlaması dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Akdenizli, tüm öğrencilere, öğretmenlere ve velilere başarılı ve verimli bir yıl diledi.
Seydikemer Belediyesi olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da eğitim yatırımlarına ve öğrenci odaklı projelere destek vermeye devam edeceğiz. Eğitime yapılan her yatırımın, aslında geleceğe yapılan en büyük yatırım olduğunun bilincindeyiz.”
Başkan Önder Akdenizli, açıklamasını tüm eğitim camiasına başarı dilekleriyle sonlandırdı:
“Yeni eğitim öğretim yılının tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize, velilerimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyor; sağlıklı, başarılı ve verimli bir yıl temenni ediyorum.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı