Başkan Akdenizli'den MR Cihazı Müjdesi
Seydikemer'de sağlık alanında önemli bir gelişme yaşanıyor. Seydikemer Devlet Hastanesi, uzun süredir ihtiyaç duyulan MR (Manyetik Rezonans) Görüntüleme Sistemine kavuşuyor. İlçede yaşayan vatandaşlar, artık ileri düzey tetkikler için ilçe dışına gitmek zorunda kalmayacak.
MR cihazının kısa süre içinde kurulumu tamamlanarak hizmete alınması planlanıyor. Yeni sistem, tanı ve tedavi süreçlerinde önemli kolaylıklar sağlayacak ve hastaneye olan güveni daha da artıracak.
Yetkililer, cihazın kurulumu ve test aşamalarının sürdüğünü, gerekli teknik personel eğitimlerinin de devam ettiğini belirtti.
-
Seydikemer
-
Seydikemer Devlet Hastanesi
-
MR (Manyetik Rezonans) Görüntüleme Sistemi
-
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli
-
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı