Başkan Akdenizli'den İçleri Isıtan Davranış
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, görevi başındaki Emniyet, Jandarma, Bekçi, Zabıta Ekipleri ve Seydikemer Devlet Hastanesi'ndeki doktor ve sağlık çalışanlarına salep ikramında bulundu.
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, beraberinde Belediye Başkan Yardımcıları Mustafa Karakuş, Muharrem Gökcen, AK Parti Seydikemer İlçe Başkanı Ali Büklü ve MHP Seydikemer İlçe Başkanı Mehmet Arıç ile Seydikemer İlçe Emniyet Müdürlüğü, Seydikemer İlçe Jandarma Komutanlığı, Seydikemer Belediyesi’nde görevli Zabıta Ekipleri ve Seydikemer Devlet Hastanesi’nde görevli doktor ve sağlık çalışanlarını ziyaret etti. Görevi başındaki personele salep ikramında bulunan Başkan Akdenizli, ekiplere kolaylıklar diledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı