Başkan Akdenizli'den Engelliler Gününde Anlamlı Davranış
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, '3 Aralık Dünya Engelliler Günü' çerçevesinde Yayla Ceylan Karabel mevkiindeki ihtiyaç sahibi engelli vatandaşı ziyaret ederek tekerlekli sandalye teslimi yaptı.
BİRAY KUŞKONMAZ: “BAŞKANIMIZ, SEYDİKEMER İÇİN ÇALIŞIYOR”
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli’ye teşekkür eden Biray Kuşkonmaz; “Başkanımız kendisini gerçekten Seydikemer için çalışan bir başkanımız olarak tanıtmış. Başkanımız Yörük çocuğudur. Yörükleri çok sever. Canı gönülden çalışacağına inanıyorum” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret