Başkan Akdenizli, Belediye Personelinin Yeni Yılını Kutladı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, 2024 yılının son mesai gününde Belediye Hizmet Binasında görev yapan Belediye Personelinin yeni yılını kutladı.
Birim müdürleri ve belediye personeline 2025 yılı için temennilerde bulunan Başkan Akdenizli; “2024 yılını geride bıraktık. Ben, vermiş olduğunuz hizmetlerden dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İnşallah önümüzdeki süreçte de hep birlikte hizmet etmeye yaradan nasip eder. Tüm mesai arkadaşlarıma ve ailelerine yeni yılda sevdikleriyle beraber mutlu, huzurlu ve sevgi dolu bir yıl diliyorum” dedi.
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı