Başkan Akdenizli belediye personeli ile bayramlaştı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan Bayramı öncesinde Belediye Hizmet Binasında çalışan belediye personeli ile bayramlaştı. Başkan Akdenizli, belediye çalışanlarına sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmelerini diledi.
Seydikemer'e hep birlikte hizmet etmekten mutluluk duyduğunu ifade eden Başkan Akdenizli; "Huzur Kenti ilçemizde, siz değerli çalışma arkadaşlarımın özverili çalışması sonucu güzel işler ortaya çıkıyor. Yeri geliyor hep birlikte gece gündüz çalışıyoruz, ilçemize hizmet ediyoruz. Ben şimdiden sizlerin ve kıymetli ailelerinizin bayramını kutluyorum. Ailenizle, sevdiklerinizle, sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram diliyorum" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı