Başkan Akdenizli, Bakan Uraloğlu'ndan Söz Aldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu bir dizi ziyaret için Muğla'ya geldi. Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'na Seydikemer-Söğüt, Seydikemer-Kalkan Yolu, Saklıkent Kavşağı ve Hastane Kavşaığıyla ilgili çalışmaları iletip, sürecin hızlanması adına girişimlerde bulundu.
Bir dizi açılış ve toplantı için Muğla’ya gelen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nu Muğla Valisi İdris Akbıyık ve Yakup Otgöz, Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, AK Parti Muğla İl Başkanı Av. Gültekin Akça ve İl Teşkilatı, AK Parti Seydikemer İlçe Başkanı Ali Büklü ve İlçe Teşkilatı, Cumhur İttifakı İlçe Belediye Başkanları ve AK Parti ilçe Teşkilatları katılım sağladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı