Başkan Akdenizli 2 bin kişiyle orucunu açtı
Seydikemer Belediyesi tarafından geleneksel olarak her yıl düzenlediği iftar yemeği programlarının ilki Eşen Mahallesinde gerçekleşti. Yoğun katılımın olduğu iftar programında kısa bir konuşma gerçekleştiren Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, tüm Müslüman aleminin mübarek Ramazan Ayı'nı tebrik etti.
Tüm Seydikemer halkının ve Müslüman aleminin mübarek Ramazan Ayı’nı kutlayarak kısa bir konuşma gerçekleştiren Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, “Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu ise cehennemden kurtuluş olan Ramazan ayı, paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel örneğidir. Biz de belediye olarak, mahallelerimizde bu manevi atmosferi yaşatmaya devam ediyoruz. Bugün burada sadece oruçlarımızı değil, gönüllerimizi de birleştiriyoruz.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı