Başkan Adayı Kökten, Sevgililer Gününde Çiçek Dağıttı
Cumhur İttifakı Fethiye Belediye Başkan Adayı Muhammet Kökten, 14 Şubat Sevgililer Günü dolayısıyla sahil bandında çiftlere ve vatandaşlara çiçek takdim etti.
Cumhur İttifakı Fethiye Belediye Başkan Adayı Muhammet Kökten yaptığı açıklamada, “14 Şubat Sevgililer Günü dolayısıyla tüm çiftlerimize ve vatandaşlarımıza iyi dileklerimizi sunup, çiçek takdiminde bulunuyoruz. Bizim adımıza güzel bir etkinlik oldu. Aynı zamanda sohbet etme imkanı da bulduk. Bugünün önemini biliyorum ve tüm çiftlerimize mutluluklar diliyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret