Balık atıkları gübre ve yeme dönüşüyor
Çevreci proje kapsamında balık atıkları geri dönüştürülerek kompost gübre ve yem haline getiriliyor. Projeyle günlük 100 kilogram atık doğaya kazandırılıyor.
Giresun merkezde başlatılan çevreci proje kapsamında balık atıkları doğaya zarar vermeden değerlendirilerek hem gübreye hem de yeme dönüştürülüyor.
Balıkhanelerden toplanan atıklar, kompost havuzlarında işlenerek gübreye dönüştürülerek sera ve bahçelerde kullanılmaya başlandı. Atıkların bir kısmı ise kuşlar ve diğer canlılar için yem olarak değerlendiriliyor.
-
giresun balık atığı projesi
-
kompost gübre üretimi
-
çevreci projeler
-
organik gübre
-
balık atıklarından gübre
-
sıfır atık giresun
-
doğa dostu tarım
-
fındık gübresi
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları