Bakan Özhaseki, 'Fethiye'yi Hizmetlerle Tanıştıralım'
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Fethiye'de ülke gündemini ve ilçeye kazandıracakları hizmetleri değerlendirdi. Özhaseki, 'Fethiye'yi ve Muğla'yı hizmetle tanıştıralım. Ak Parti belediyeciliğinden onlar da istifade etsinler' dedi.
Düzenlenen programda konuşan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki ise, öncelikli olarak Fethiye’nin deprem riskini hatırlattı. Bakan Özhaseki, kentsel dönüşümün gerekliliğini vurgulayarak, 6 Şubatta meydana gelen depremin yaralarının hızla sarıldığını ifade etti. 76 bin konutun teslim edildiğini söyleyen Özhaseki, Fethiye ve Muğla’yı AK Parti Belediyeciliğiyle buluşturmak istediklerini ve şehrin sorunlarını hızlı bir şekilde çözmeye başlayacaklarını kaydetti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı