- Haberler
- Kültür Sanat
- Aydınlı Doğaseverler Muğla'da Su Kaynaklarına Dikkat Çekti
Aydınlı Doğaseverler Muğla'da Su Kaynaklarına Dikkat Çekti
Aydınlı doğaseverler, düzenlediği etkinlikle hem doğal su kaynaklarına dikkat çekti hem de Stratonikeia Antik Kenti'nde incelemelerde bulunarak tarihin derinliğine yolculuk yaptı.
EKODOSD Başkanı Bahattin Sürücü, gezi ile ilgili bilgi vererek "Su kaynaklarının ve temiz suyun önemine dikkat çekmek amacıyla anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdik. İklim değişikliğiyle birlikte artan kuraklık, kentlerde büyüyen nüfus ve sanayileşme, su kaynaklarının hem azalmasına hem de insan eliyle kirlenmesine neden olmaktadır. Bu tablo karşısında biz de henüz kirlenmemiş, doğadan çıktığı haliyle varlığını sürdüren bir su kaynağının izini sürdük" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı