Aydın Vakıflar Bölge Müdürlüğü'nden 20 Bin Kişilik Geleneksel Aşure İkramı
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Vakıflar Genel Müdürlüğü'ne bağlı Aydın Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından, her yıl Muharrem ayının 10. gününde gerçekleştirilen geleneksel aşure ikramı bu yıl da yoğun katılım ve büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi.
Aşure ikram edilen vatandaşlar, bu güzel geleneğin yaşatılmasından büyük memnuniyet duyduklarını ifade ettiler. Böyle bir ikramla karşılaşmanın kendilerini hem duygulandırdığını hem de sevindirdiğini belirten halk, “Bu tür etkinlikler bizleri bir araya getiriyor, paylaşmanın ve birlikte olmanın ne kadar değerli olduğunu hatırlatıyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor