Aydın-Muğla arası deniz otobüsü seferlerine yoğun ilgi
Aydın Büyükşehir Belediyesi ve Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin işbirliği ile başlayan, Didim-Turgutreis-Bodrum arası deniz otobüsü seferleri vatandaşlar tarafından yoğun ilgi görmeye devam ediyor.
“Çevre kirliliğini azaltıyor”
Deniz otobüsü seferlerinin çevre kirliliğini de azalttığına dikken Oğuz Alan, “Gayet güzel bir uygulama, tebrik ediyorum belediyemizi. Ulaşım açısından hem kısalığı güzel hem konforu güzel ve maliyet açısından da önemli. Bir yandan da çevre kirliliğini engelliyor, karbon salınımını azaltıyor. Çok memnunuz böyle bir hizmet olmasından. İlginç ve heyecanlı bir deneyim, arabayla gitmekten daha iyi, tavsiye ederim herkese. Bu hizmeti hayata geçiren herkese teşekkür ederim” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor