Aydın-Denizli Otobanı'nda alevlere karşı polis ekiplerinden beton mikserli müdahale
Aydın-Denizli Otobanı Çevreyolu kenarında çıkan ot yangınına ilk müdahaleyi Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri yoldan geçen beton mikserini durdurarak yaptı.
Yangın, Aydın-Denizli Otobanı Çevreyolu Havalimanı Kavşağı yakınlarında saat 14.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yol kenarında otluk alanda henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.
Alevleri fark eden Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri yangın ihbarında bulundu. Yapılan ihbar üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Yangının büyüme ihtimaline karşı bölge trafik ekipleri zaman kaybetmeden yoldan geçen bir beton mikserini durdurdu.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret