Aydın'dan Muğla'ya Sıçrayan Yangın Felaketi: Evler Küle Döndü
Aydın Bozdoğan Alhisar Mahallesi yakınlarında dün saat 16.45 sıralarında başlayan orman yangını arkasında acı tablo bırakarak devam ediyor.
Hışımlar Mahallesinde en büyük hasarı Nuri Aslan isimli vatandaşın evi gördü. Kullanılmaz hale gelen evin önünde aile fertleri ve mahalle sakinleri gözyaşlarına hakim olamadılar. Büyük hasarın yaşandığı evin anne ve kızı birbirlerine sarılarak gözyaşı döktü. Ev sahibi kadın, “Yapacak bir şeyim yoktu. Yapamadım. Suyu aldım aldım kendim söndürdüm. Arazöz gelemedi. Gelseydi bizim ev yanmayacaktı” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı