Ata Tohumu projesi Menteşe'de başladı
Muğla'nın Menteşe ilçesinde 2025 yılı, yerel tarımın desteklenmesine yönelik önemli bir adımla başladı. Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen 'Ata Tohumu Projesi' kapsamında, üreticilere yerel tohumlar ve fideler yüzde 50 hibeli olarak dağıtılmaya başlandı.
Proje kapsamında bu yıl Muğla genelinde toplam 640 bin fide ve 41 kilogram ata tohumu, çiftçilere ulaştırılacak. Dağıtımını İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nün gerçekleştirdiği hibeli destekle;290 bin adet domates fidesi, 300 bin adet biber fidesi, 50 bin adet patlıcan fidesi, 20 kilogram kavun tohumu, 20 kilogram kınalı bamya tohumu, 1 kilogram marul tohumu üreticilere teslim edilecek.
Bakmadan Geçme
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?