Artan hasta yoğunluğuna karşı Fethiye Devlet Hastanesi'nde yeni cihaz hazırlığı
Turizm sezonunun başlamasıyla birlikte Fethiye'de artan nüfus, çevre ilçelerden gelen hastalarla birleşince Fethiye Devlet Hastanesi'nde röntgen ve genel muayene birimlerinde yoğunluk yaşanmaya başladı. Özellikle görüntüleme hizmetlerinde yaşanan yoğunluğun daha etkin yönetilebilmesi amacıyla yeni röntgen cihazının yıl sonuna kadar hastaneye teslim edilmesinin planlandığı öğrenildi.
Özellikle röntgen bölümünde yaşanan yoğunluğun azaltılması amacıyla hastane bünyesine yeni bir röntgen cihazı kazandırılması için çalışmaların sürdüğü belirtildi. Alınan bilgilere göre yeni cihazın yıl sonuna kadar Fethiye Devlet Hastanesi’ne teslim edilmesinin planlandığı öğrenildi. Yeni cihazın devreye girmesiyle birlikte hem görüntüleme kapasitesinin artırılması, hem de vatandaşların bekleme sürelerinin azaltılması hedefleniyor.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor