Ardahan 'Kumburnu Plajı'nda sezonun en pik yaptığı dönemdeyiz'
Ölüdeniz Kumburnu Tabiat Parkı İşletme Müdürü Burak Ardahan, plajda sezonun en yoğun döneminin yaşandığını belirterek, temizliğin gün boyu sürdüğünü ve gelecek nesiller için doğanın korunmasına büyük önem verdiklerini söyledi.
Sezonumuz biraz geç başladı ama havaların sıcaklığıyla beraber turist akını hız kazandı. Özellikle Ağustos ayında yoğunluk arttı. Biz burayı gelecek nesillere bırakmak için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. Kullanıcıların da aynı hassasiyetle davranmalarını, buldukları gibi bırakmalarını, hatta daha da temiz bir şekilde kendilerinden sonra gelecek misafirlere ve gelecek nesillere aktarmalarını önemle rica ediyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Yorumlar 1
M.ertan 21 Ağustos 2025 13:52
Normal
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret